Moje novinky v pleťovej kozmetike - Bioruža





                                                                                                                                                                           Medzi kúskami mojej skin care kozmetiky mám pár favoritov, na ktoré nedám dopustiť a kupujem si ich stále dokola, no vždy rada vyskúšam ďalšie novinky...  Nikdy predsa dopredu nemôžete vedieť, či práve ten nový kúsok nebude ten dokonalý, pre vás ten pravý :) Na stránke www.bioruza.sk som si mohla vybrať produkty na vyskúšanie a tentokrát som siahla po kozmetike na čistenie pleti.

Ružová voda Rose of Bulgaria




Najnovšie som skúšala prírodnú ružovú vodu Biofresh - Rose of Bulgaria. V prvom momente som bola zaskočená veľkosťou balenia. Oproti značkám, ktoré som predtým vyskúšala, je gigantické. Balená v klasickej umelohmotnej fľaške s rozprašovačom, ktorý chválim. Pekne vytvorí vodnú hmlu a rozpráši vodu na tvár.




Ružová voda nie len čistí a upokojuje pleť , ale má aj protizápalové a antialergické účinky. V dospelosti som začala mať problematickú pleť na lícach a ružová voda mi pomáha pri starostlivosti o moju citlivú pleť.




Používam ju každé ráno a večer hoci osobne vôňu ruže nemusím (obsahuje vysoký podiel éterického ružového oleja z Bulharskej ruže), ale kôli výsledkom sa vždy hecnem a pravidelne aplikujem. Pleť necháva príjemnú hebkú a hydratovanú.

Zoženiete na stránke Bioruža za cenu 3 eur TU

Micelárna voda s olivovým olejom





Pred spaním je veľmi dôležité odlíčiť našu pleť. Áno viem, žiadna novinka, stále to opakujem, ale pre zdravú a mladistvú pleť je to nevyhnutné. Ak to porušíme, pleť si to zapamätá a vráti nám to aj s úrokmi. 
Základ zdravej pleti je skin care a hlavne dokonalé odličovanie.




Teraz skúšam túto micelárku a od ceny, ktorá nie je najnižšia, som očakávala, že bude dobrá. A nesklamala.




Okrem krásnej vône, ktorá z odličovania robí zážitok, aj pekne vykonáva svoju prácu. Odličujem si s ňou aj oči a je k nim jemná a priateľská, neštípe :)




Balenie má 150 ml, takže pri dennom používaní ho miniete rýchlejšie. Vďaka olivovému oleju je výživný, hydratačný a vyhladzuje pokožku. Obsahuje aj prírodný výťažok z mydlového stromu a je mimoriadne vhodný na senzitívnu pleť.




Zoženiete na stránke Bioruža za 4,64 € TU

Pleťová voda Milva anti akné




O značke Milva sme až asi všetci počuli a určite mi dáte za pravdu, že to boli ich ikonické šampóny a chinínové prípravky na vlasy, ktoré sľubujú celkové zlepšenie a zastavenie vypadávania vlasov. Mala som možnosť ich vyskúšať (článok s mojou skúsenosťou TU), A preto som bola priam šokovaná, keď som  videla, že majú produkty aj na pleťovú starostlivosť. Vybrala som si pleťovú vodu na akné- na tie moje líca nešťastné.




Prvé čo si všimnete je obal, ktorý je veľmi obyčajný. Mäkká plastová fľaštička, na ktorej je natiahnutá fólia. Po skúsenosti so šampónmi viem, že balenie tohto typu je pre Milvu bežné. Napriek tomu, že si rada pokochám oči na peknom dizajne produktu, chápem túto filozofiu. Lacný obal nenavyšuje cenu produktu. Ak vám to však prekáža, môžete sa inšpirovať u mňa, vodičku som preliala do štýlovej sklenenej fľašky.




Voda je určená na problematickú ale aj citlivú pleť. Ja ju však používam výlučne len na moje problematické líca, aby som si alkoholom nevysušila celú tvár. Na rankách štipká a lieči, sťahuje póry a zabraňuje vzniku vyrážok a čiernych bodiek.

Zoženiete na stránke Bioruža za 4,40 € TU


Ktorú z trojice noviniek by ste vyskúšali?

Anit

Komentáre

Obľúbené príspevky