REVLON Colorstay - dokonalé obočie?



Bola som nadšená, keď sa ku mne od mojej brunet kamošky z blogerského života - Another day wit Hana - dostala ceruzka na obočie REVLON Colorstay v odtieni blonde.

A keďže REVLON nie je značka, ktorá by bola pre mňa bežne dostupná - drogérková, bolo moje očakávanie o to väčšie.
Ceruzka je automatická, čo je veľké plus, rovnako oceňujem aj špirálovú kefku na jej druhom konci.
Môj prvý dojem z nej bol WAU a súčasne aj UFF! Farba! Tá farba je dokonalá!



Ale zneistela som pri hrúbke samotnej tuhy. Je široká! V tom momente sa mi zacnelo po klasickej strúhacej ceruzke, ktorá, hoci len na krátko, dokáže mať poriadny špic.


Moje prirodzené obočie nie je bohužiaľ úplne dokonalé, lepšie povedané nie je ani poriadne definované. A tu nastal problém. Keďže hrot nie je tenký, neviem si s ňou nakresliť tenké chĺpky. Tuha je vosková a na mojej pokožke sa rýchlo topila. Takže aj okraje obočia, ešte predtým než stihla zaschnúť a držať, sa rozmazávali. Na úpravu obočia som musela použiť inú ceruzku s ktorou som si vykreslila okraje a s REVLON Colorstay som ho vyplnila. Swatche na ruke vydržia dlllho, no na obočí sa mi počas dňa strácala. 

Nuž moje hľadanie dokonalého produktu na obočie pokračuje.

Poznáte tieto novinky od REVLON? Ktorý je Váš top produkt na obočie?

Anit



Komentáre

Obľúbené príspevky