Parfum, ktorý ma opantal...ABSOLUT ME - Sirael Cosmetics






Vybrať si vôňu je pre mňa tragédia (niekedy skôr komédia), každý môj pokus skončil tak, že som odchádzala s rukávmi nastriekanými rôznymi vôňami, zo 4 voňavými papierikmi, ale naprázdno. Ja a moja nerozhodnosť sa nevieme dohodnúť, keďže sa mi následne už všetky vône zlievajú.
Mám dvoch favoritov, ktorých striedam a nejako sa mi nepodarilo ukoristiť si nejaký ďalší.

Preto som bola veľmi potešená, keď mi Sirael Cosmetics poslali na vyskúšanie ich parfum ABSOLUT ME. (Video unboxing si môžete pozrieť TU).
Vôňa obsahuje 23% vonnej esencie a teda spadá do kategórie PARFUMy.

Vo mne tento parfum vyvolal WAU efekt. Už len samotný názov mi imponoval :)
Aj obal je to čo predáva. Keď si ideme kupovať neznámu vôňu, v prvom rade siahame po tom, čo sa páči očiam. Mne učarovali tie čisté línie.
Parfum bol v celofánom zabalenej čiernej krabičke a dizajn flakónu ma očaril, je to proste KOCKA, čistý minimalizmus...



Zloženie ABSOLUT ME
HLAVA - broskyňa, bergamot (citrus)
Tieto zložky sú to čo cítite prvé minúty, majú vysokú prchavosť a po nich ucítite srdce parfumu
SRDCE - tuberóza (nočný hyacint), ylang-ylang (tropický strom), iris, hyacint
Tieto na sebe cítite po hlave parfumu, potom sa trochu vôňa uvoľní a prechádza do základu parfumu

ZÁKLAD - céder, mošus, santalové drevo
To je to čo na sebe cítite až do večera, drevitý základ...

Nie je to bežná vôňa, nie je tuctová, nie je to vôňa pre každého. Ak preferujete svieže, ovocné či sladké vône, neprídete si na svoje.
ABSOLUT ME je vyvážená vôňa drevitého základu a tej výnimočnosti, ktorú ja opísať nedokážem.



Vôňa nie je otravná, ale je prenikavá, takže tu pozor, neprežente to, aby ste svojou vôňou neobťažovali okolie. Dva streky úplne stačia a večer, keď sa budete vyzliekať budete vôňu na sebe ešte cítiť. Na oblečení mi vydrží voňať aj do ďalšieho dňa.

Je to skôr vôňa na zimu a chladné obdobie, to mi však  neprekáža v tom, aby som si ju nedopriala aj teraz...

Mňa tento parfum opantal....

ABSOLUT ME a ostatné parfumy a produkty zoženiete u Sirael Cosmetics

možnosť objednania produktov, alebo registrácia

http://www.sirael.sk/ 



Aká je Vaša obľúbená vôňa?

Anit







Komentáre

  1. Super Anit ako vždy !!!:) moja TOP od Sirael je DESIRE a je momentálne nedostupná, lebo je super a hneď vypredana !

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky