"PLECHOVKY" Arganový balzam a Panthenol masť


Za poslednú dobu sa mi nazhromaždilo veľa týchto úžasných "plechoviek" od Sirael Cosmetics, na pohľad sú síce takmer rovnaké, no v každej sa skrýva iný pôžitok...
Dnes Vám priblížim dva kúsky "z teamu oranžových" ako som si ich familiárne nazvala.

Začnem s arganovým balzamom. Nie len kôli tomu, že "A" začína abecedu a že je to začiatočné písmeno môjho mena, ale skrátka arganové kúsky sú moje lásky.
Každý produkt s arganovým olejom sľubuje tlmenie starnutia, no čo si viac priať? Okrem toho však má mnohoraké využitie, podrobne som Vám ich rozpísala TU.


Ak niekomu nevyhovuje olej na pleť, určite odporúčam tento balzam. Je vhodný na každý typ pleti, ako na citlivú, tak aj na suchú.. na každú. Hlavne zrelá pleť si príde na svoje. Moja pleť síce ešte nie je "zrelá", ale doslova "žerie" tento balzam. A keďže som mazací maniak, doprajem si ho aj na moje paže.... Áno paže! Väčšinou ich mám suché a pokožku tam mám dokonca problematickú.
Po aplikácii mám vždy pocit jemnej a peknej pokožky.
Veľmi rýchlo sa vsakuje a nezanecháva pocit mastnoty.




Má nevšednú konzistenciu. Nie je to hutný krém, je veľmi ľahký, ale nie je tekutý... vôbec! ALE, keď do neho namočím prst, tak sa mi zdá, ako keby som ho namočila do studenej vody! Fascinujúce :D




Ďalší pomocník v plechovke je Panthenol 11 % masť
Všetci ho poznáme ako prvú pomoc pri spálenej pokožke a na tento účel som ho už musela aj použiť.



Panthenol prirodzene stimuluje regeneráciu pokožky, keď je spálená, zapálená, podráždená, popraskaná, ale pomáha aj pri mrazom skúšanej a vetrom ošľahanej tvári.
Balenie má 50 ml, tak ak ste sa spálili od hlavy po päty, tak si zaobstarajte veľké balenie napr. mlieka s panthenolom.



Na pohľad vyzerá ako kokosový olej v tuhej forme a v žltej farbe. Pri kontakte s pokožkou taje a ľahko sa potom tento "olejíček" rozotiera na postihnuté miesto.

Po nanesení necítim okamžitú úľavu, ale po pár hodinách už moja spálená pokožka nie je taká citlivá.



Cez leto je u  mňa panthenol nevyhnutnosťou.

možnosť objednania produktov, alebo registrácia

http://www.sirael.sk/ 



Aj Vám tieto plechovkové balenia učarovali?

Anit

Komentáre

Obľúbené príspevky